مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

آبگیر لوله اى فرش و قالی از خیال تا واقعیت

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

🔴آبگیر لوله ای از خیال تا واقعیت 

همه مردم از دست قالیشویان ناراضی بودند به گونه ای که دیگر اعتمادشان به این قشر زحمتکش را از دست داده بودند .

چرا ؟! 

مگر چه اتفاقی افتاده بود ؟!

به یاد آوریم که تا ١٢ سال قبل تمامی فرشها با چروک و در پاره ای از مواقع نیز با پارگی از قالیشوییها خارج می شد و قالبشویان به جای قدردانی با تهدید و شکایت و در خواست غرامت همراه بودند .

از هر ١٠ فرش نصف آن با مشکل روبرو بود . مشکلات این صنف روز به روز بیشتر می شد تا جاییکه قالیشویان در مقابل فرشهای جدید با تراکم بالا تسلیم شدند و گاهی از قبول آنها برای شستشو شانه خالی می کردند.

به واقع این صنف روبه زوال و شکست حرکت می کرد .

کاملا درست هست اشکال در دستگاه آبگیر فرش بود . آبگیر فرش بصورت غیر استاندارد بکار گرفته می شد و فرشها بصورت تاشده در آبگیرهای دیگی که دراصل جهت آبگیری در صنعت قند ، نشاسته ، رنگ رزی و ... ساخته شده بود قرارداده می شد و تحت تأثیر نیروی گریز از مرکز ، فشرده و مچاله از آبگیر خارج می شد . 

در سال ٧٩ رسما طراحی آبگیر لوله ای فرش در شرکت دلتا ماشین یزد طراحی گردید و این آغاز نجات یک صنف بود . بله صنف قالیشویی از شکست به موفقیت راه صعودی خود را آغاز کرد .

قالیشویان دیگر نگران فرشهای تراکم بالا نبودند بلکه با غرور فرشها را بصورت با کیفیت و صاف تحویل مشتریان می دادند .

اعتبار قالیشویان افزایش یافت تا جایی که به معنای واقعی قالیشویی از حالا سنتی به صنعتی تبدیل شد .

قالیشویان جرأت پیدا کردند و درآمد آنها افزایش یافت . دلتاماشین یزد از اینکه توانست با پشتیبانی یک تیم فنی و مدیریتی قوی و با تکیه بر اعتماد قالیشویان محترم هرروز محصولات جدیدی را به بازار داخلی و جهانی عرضه کند به خود می بالد . 

اختراعات مختلف انجام شده توسط دلتا ماشین یزد در صنعت قالیشویی تنها در زمینه آبگیرهای لوله ای فرش نبود بلکه دستگاههای قالیشویی متفاوت نیز طراحی و ساخته شد و همگی مورد استقبال بازار داخل و خارج حتی تا کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گرفت .

متأسفانه آفت یک مخترع ، کپی کاران هستند که با سواستفاده و نگاه سودجویانه هم به مخترع ضربه می زنند و هم به صنعت قالیشویی .

یک قالیشویی وقتی از یک کپی کار ، دستگاه قالیشویی را تهیه می کند غافل از این هست که دستگاه اصلی که توسط دلتا ماشین طراحی شده است هم از نظر طراحی و هم از نظر بکارگیری قطعات و مونتاژ کاملا با نمونه های تقلبی متفاوت هست . بنابراین با خرید دستگاه قالیشویی از یک کلاهبردار عملا با برخورد به مشکلات فنی ضمن نبود پشتیبانی فنی لازم به جهت نداشتن علم و تخصص توسط سازنده متقلب ، قالیشویی متضرر می شود و پول خود را دور ریخته است . این جریان باعث می شود تا مخترع اصلی هم به دلیل از دست دادن اعتماد قالیشویی به آن دستگاه دچار مشکل گردد . چراکه قالیشویان با برخورد به نمونه های تقلبی و از دست دادن اعتماد نسبت به این دستگاهها ، به قول معروف مارگزیده می شوند و متأسفانه قالیشویان از دو جهت ضربه می خورند :

اول از دست دادن اعتماد نسبت به دستگاه نمونه اصلی و برخوردار نبودن از این نعمت 

و دوم دورریختن پول خود به دلیل فقط یک اشتباه یعنی نداشتن تحقیق و مطالعه دقیق بابت مخترع اصلی 

امید است تا قالیشویان محترم تنها با مطالعه و تحقیق درباره اصل و منشأ دستگاهها بتوانند با دراختیار داشتن امکانات بروز با آرامش و اطمینان از کارکرد صحیح ماشین آلات قالیشویی در صنعت قالیشویی به موفقیت دست یابند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی