مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۶
شهریور

رعایت نکات خاص در شستشوی فرش

هنگام شستشوی فرش رعایت برخی موارد باعث تضمین سلامت فرش و همچنین جلوگیری از پوسیدگی و افزایش دوام آن می‌گردد که اهم آنها چنین است:

 شستشوی فرش باید روی سطح کاملاً صاف و سخت مانند سطح سیمانی، موازئیک یا سنگ انجام شود.

 چنانچه شستشوی فرش در کنار رودها و نهرهای جاری میسر نیست بهتر است بری خیس کردن و شستشوی فرش از دوش هایی که آب را با فشار و به صورت افشان پخش می‌نمایند استفاده نمود.

 مواد شوینده‌ای که برای شستشوی فرش به کار می روند باید کاملاً خنثی شوند تا از هرگونه آسیب در الیاف پشم جلوگیری شود. محیط‌های اسیدی و یا قلیایی شدید هر کدام به نوعی باعث تخریب ساختمان شیمیایی لیف پشم و در نهایت خواص خواص فیزیکی مطلوب آن می شوند. به ویژه در هنگام شستشوی فرش در منازل بسیاری از افراد از پودرهای شوینده رایج استفاده می نمایند. این پودرها به جهت آنکه برای برطرف کردن چربی های قوی موجود بر روی ظروف و لباسها تهیه شده‌اند دارای ترکیبات شیمیایی اسیدی قوی هستند و کاربرد آنها برای شستشوی پرز فرش باعث می‌شود علاوه بر شسته شدن سطوح چرک و کثیف فرش، تمامی چربی الیاف فرش گرفته شده و لذا الیاف کاملا خشک و شکننده می‌شوند. در این صورت پس از مدتی استفاده و قرار گرفتن در معرض رفت و آمد الیاف شکسته شده و فرش سریعاً کچل می شود.

 چنانچه فرش دارای آن نوع خامه‌های رنگی باشد که به خوبی رنگرزی نشده‌اند و به هر تقدیر رنگها از ثبات کافی برخوردار نباشند  در هنگام شستشو به ویژه زمانی که توسط برس بر روی سطح پرزها کشیده می شود ممکن است رنگها در هم ادغام شوند و به اصطلاح فرش رنگ دهد. حتی استفاده از آب گرم که حررت آن زیاد باشد می‌تواند پس دادن رنگها را تسریع بخشد. به همین دلیل اغلب در کارگاههای قالیشویی حوضچه‌هایی وجود دارد که توسط مواد خاصی آغشته شده اند تا رنگ الیاف برای مدتی به طور نسبی ثابت گردد. با این حال در برخی موارد علیرغم رعایت کلیه موارد، فرش رنگ می دهد و چاره‌ای جز رنگ برداری فرش نیست.

 چنانچه از مواد شوینده بریا شستشوی فرش استفاده شود، به دلیل احتمال وجود ناخالصی در این مواد، ممکن است به داخل پرز فرش نفوذ نمایند. به همین دلیل در این گونه موارد عمل آبکشی باید به دقت انجام گردد. باقی ماندن مواد مذکور در لابه لای فرش در بلند مدت باعث آسیب قالی می گردد.

 چنانچه آبکشی فرش در رودخانه انجام می‌گیرد، به دلیل وجود برخی املاح معدنی (حتی گچ و آهک) ممکن است مواد مذکور در فرش باقی بماند و باعث پوسیدگی زودرس گردند.

برای آبگیری فرش در صورتی که از دستگاههای سانتریفوژ استفاده نگردد بهتر است فرش را توسط برس و یا با پاروهای مخصوص کاملاً آب گیری نمود. در مورد قالی‌های کهنه باید دقت نمود تا در هنگام آب گیری توسط پارو فشار زیاد به فرش وارد نگردد. حتی مواردی مانند لوله کردن فرش و ایجاد فشار بر روی آن به ویژه در مورد قالی‌های قدیمی باعث پارگی فرش به ویژه در قسمتهای رفو شده می‌گردد.

چنانچه برای خشک کردن قالی شسته شده مجبور هستیم آن را برای مدتی پهن نماییم بهتر است قالی را کاملاً باز کنیم. در صورتی که فضای لازم برای پهن کردن فرش موجود نیست لوله کردن فرش و سپس تا نمودن آن نیز کار درستی نیست. زیرا پس از گذشت 2 الی 3 روز خشک شدن فرش، در قسمت تا شده برجستگی محسوسی پدیدار می‌گردد که ممکن است به راحتی از بین نرود و حتی باعث برجستگی همیشگی فرش شود. همین برجستگی به علت پا خور شدن زیاد باعث ساییدگی همان بخش از فرش می‌گردد.

چنانچه فرش در منزل شسته شود و نوع رنگرزی الیاف آن نیز به صورت بی ثبات و نامرغوب باشد نباید برای خشک کردن فرش آن را آویزان نمود. زیرا مقدار آب باقی مانده در فرش از درون الیاف و پرزها به سمت پایین فرش بیش از بالای آن آسیب می بینند و رنگ برداری آن نیز بسیار مشکل است. از طرف دیگر هدایت شدن تمام آب باقی مانده به سمت پایین فرش باعث فشار زیاد به چله‌ها می گردند و احتمال پاره شدن آنها به ویژه در مورد قالی‌های کهنه و قدیمی بیشتر می‌گردد.

 پس از آب کشی فرش باید پساب آن کاملاً صاف باشد. در غیر این صورت احتمال باقی ماندن مواد شوینده و سایر املاح در آن وجود دارد که این امر باعث پوسیدگی زودرس فرش می‌گردد.

توصیه شده است چنانچه فرش کمی حالت قلیایی داشته باشد (برای رنگرزی از مواد قلیایی بیش از اندازه معمول استفاده شده باشد) می‌توان با اندکی آب و اسید 1 تا 2% آن را خنثی نمود.

حتی‌الامکان می‌بایست از گرم خانه و یا مکانهایی که در آنجا نور شدید آفتاب وجود نداشته باشد برای خشک کردن فرش استفاده نمود. زیرا تابش شدید نور آفتاب باعث رنگ پریدگی فرش به ویژه رنگهای ناپایدار می‌گردد.

از مواد شوینده موجود در منازل جهت شستشوی فرش استفاده نشود و از مواد شوینده‌ای استفاده شود که کاملاً خنثی برده و فاقد ترکیبات اسیدی و یا قلیایی شدید می‌باشند.

چنانچه به هردلیل الیاف پشم در هنگام شستشوی فرش رنگ داده و باعث لکه‌دار شدن آن شوند، می‌توان توسط مواد خاصی اقدام به رنگ برداری نمود. رایج‌ترین ماده رنگ برداری هیدروسولفیت است. اما نباید از هیدروسولفیت با غلظت زیاد استفاده نمود.

 

  • شرکت دلتا ماشین
۱۹
شهریور

روش از بین بردن لکه ها از روی فرش

در صورتی که لکه ای در روی فرش ایجاد شود علاوه بر پاک کردن لکه از روی فرش، مایعاتی که به پشت فرش رسوخ کرده را باید تمیز نموده و در معرض هوا پشت فرش را قرار داده تا مانع از ایجاد کپک شود و از پوسیدگی فرش جلوگیری شود.

مایعاتی مانند چای، شربت و نوشابه در صورتی که بر روی فرش ریخته شود اگر قابل برداشتن با قاشق باشد و کاملا در بافت فرش نفوذ نکرده آنرا برمی داریم و سریعا این کار باید انجام شود که مایعات درون فرش رسوخ نکند و سپس با دقت در پاک شدگی کامل لکه ها باید با پارچه نخی سفید که دارای قدرت جذب می باشد بر روی محلی که لکه ایجاد شده کشیده شود و این عمل آنقدر تکرار شود تا لکه کاملا از سطح فرش برداشته شود . سفید بودن پارچه لکه بری باعث می شود تا جایی که لکه کاملا تمیز شود آثار لکه بر پارچه باقی نماند.در مراحل اول که پارچه سفید بر روی لکه کشیده می شود باید مرطوب و کمی آغشته به صابون مایع یا بمیزان اندک آغشته به مایع فرش شویی باشد میزان مصرف مایع به گونه ای باشد که کمی کف روی پارچه ایجاد شود و بعد از این مرحله خیس بودن پارچه با آب کفایت می کند.

تمیز نمودن فرش دستباف این اهمیت را دارد که با دقت و حوصله انجام شود.نکته دیگر آن است که درآب و یا محلول صابون در لکه بری ابتدا بر روی پارچه نخی ریخته و سپس فرش تمیز گردد. از تماس مستقیم هر نوع محلول و مایعی با فرش جدا خود داری شود.برای اینکه سطحی که لکه ایجاد شده گسترده تر نگردد مسیری که پارچه بر روی لکه فرش کشیده می شود از اطراف به داخل باید باشد، هر ادازه سعی شود که پاک کردن لکه در یک نقطه صورت گیرد راحت تر بودن و نتیجه بخش بودن لکه بری مناسب تر انجام میشود.

در زیر به چند مورد از لکه بری ها، در گزارش شرکت سهامی فرش اشاره می شود.

چای و قهوه

بلافاصله چای را با قاشق جمع کرده و با پارچه سفید و مرطوب و کف، لکه را چند بار خوب تمیز می کنیم. اگر سایه لکه باقی ماند با پارچه ای که با محلول آب و سرکه سفید مرطوب شده به همراه کف آنرا تمیز می کنیم.

انواع شربت و نوشابه

بلافاصله آنرا با قاشق جمع کرده و با پارچه سفید و مرطوب و کف، لکه را چند بتر خوب تمیز می کنیم. این کار را چند بار انجام داده تا لکه خوب تمیز شود.هر بار قبل از کار مقداری آب روی محل لکه اسپری می کنیم تا قند آن خوب شسته شود. اگر سایه لکه باقی ماند با پارچه ای که با محلول آب و سرکه مرطوب شده به همراه کف آنرا تمیز می کنیم.

آدامس و شمع

مقداری یخ درون کیسه فریزر ریخته و روی لکه قرار داده تا لکه سخت شود یا بحالت منجمد و یا سفت در آید سپس با دقت با استفاده از پشت چاقو لکه را برمیداریم.

قیر

ابتد لکه را با استفاده از یک کاردک یا پشت چاقو بردارید.یک کاغذ کاهی روی محل قرار داده و با استفاده از اتوی گرم(خیلی داغ نباشد) اثر لکه را از روی فرش بر روی کاغذ انتقال دهید.این کار را چند بار با کاغذ تمیز انجام دهید با لکه کامل برداشته شود. سلیه باقی مانده را با استفاده از پارچه مرطوب و کف تمیز کنید.اگر سایه خوب تمیز نشد آنرا با پارچه آغشته با به الکل تمیز نمایید.

خون

لکه را با استفاده از دستمالی که با آب سرد و صابون مرطوب شده برطرف کنید.

دوده واکس

اضافات را برداشته، لکه را با پارچه مرطوب و کف تمیز کرده اگر سایه ای باقی ماند با پارچه آغشته به الکل رفع می نماییم.

جوهر خودنویس

مقداری ماست رقیق شده را روی لکه بریزید سپس با قاشق محلول ایجاد شده را بردارید. با استفاده از دستمالی که با آب و کف مرطوب شده باقی مانده را برطرف کنید.

جوهر خودکار

با استفاده از یک اسفنج که با شیر مرطوب شده لکه را بردارید.سپس با استفاده از دستمالی که با آب و کف مرطوب شده باقی مانده مواد را بردارید.

آبرنگ

با پارچه آغشته به محلول آب و سرکه سفید همراه با کف تمیز شود.

کاکائو و شکلات

اضافات را با قاشق برداشته، با پارچه آغشته به آب و سرکه سفید همراه با کف تمیز شود.

خط ماژیک

با پارچه مرطوب شده با الکل تمیز می شود.

لکه های روغن و چربی

اضافات را با قاشق برداشته،با پارچه آغشته به محلولآب و سرکه سفید همراه با کف تمیز می شود.



  • شرکت دلتا ماشین
۰۶
شهریور
دستگاه خشک کن فرش و قالی ، آبگیر ، خشک کن دستگاه خشک کن فرش و قالی ، آبگیر ،  خشک کن
 
    دستگاه ابگیر فرش و قالی ( قالیشویی ) آب گیر لوله ای فرش و قالی
    قدرت موتور 5/5 اسب سه فاز
    مجهز به کنترل دور سه فاز
    سرعت چرخش قابل تنظیم تا 2500rpm
    حداکثر زمان آبگیری با توجه به تراکم 2 دقیقه
    حداکثر برق مصرفی 4 آمپر
    مجهز به سیستم فنر و ضربه گیر
    عدم نیاز به فنداسیون
    مجهز به نواررولیک جهت جاسازی آسان فرش داخل لوله
    آبگیری فرش بدون ایجاد چروک
    هدایت ساده آب از لوله خروجی به فاضلاب بدون ایجاد آلودگی
    عدم ایجاد الودگی صوتی
    ابعاد 400120125 سانتی متر
    طول لوله آبگیر 330 سانتیمتر
    آبگیرلوله ای ( خشک کن فرش وقالی )
    The centrifuge / wringing machine uses centrifugal force to take water away from the rug/carpet. this procedure is very fast and very safe since the carpet is not folded or stretched at the same time proper wringing dramatically reduces drying time, and assists the conservation of the vivid colours of the carpet .
    technical specifications:
    production time :2 - 5 min (depending on the size and thickness of the rug/ carpet
    power: 7.5 hp
    rotating speed:2500rpm
    weight: 980kg
    invertor :380 v - 7.5 hp
    plc control



    دستگاه آبگیرلوله ای فرش و قالی دلتا یزد
    دستگاه قالی شویی ، دستگاه شستشوی فرش ، ماشینهای اتوماتیک شستشوی فرش ، دستگاه اتوماتیک قالی شویی ، آبگیر لوله ای ، دستگاه خشک کن ، سانتریفوژ ، آب گیری وخشک کن فرش ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش ، دستگاه آبگیر فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش و قالی ، خشک کن لوله ای فرش وقالی ، دستگاه آبگیرفرش وقالی ( قالیشویی ) آبگیرلوله ای فرش وقالی




    آبگیرهای لوله ای ضدچروک درمدلهای مختلف ، خشک کن و پولیشر ، گردگیرهای فرش ، ماشین شستشوی فرش ، دستگاه قالی شور ، ماشین قالی شور ، دستگاه خشک کن فرش- دستگاه خشکن ، خش کن فرش-آبگیر لوگه ای فرش ، دستگاه اتوکشی ، کلیه ماشینهای فوق مطابق با استانداردهای جهانی و دارای گواهی ثبت اختراع می باشد
    لیست بیش از 500 نفر از مشتریان محترم قابل ارائه می باشد
    جهت اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید




    مدیر عامل (یگانه فرد 09131518766)
    شماره تلفن شرکت : 03523675911
    آدرس شرکت : یزد- شهرک صنعتی ولیعصر زارچ –بلوار قائم – خ تلاش جنب کارا لوله




    برنده جایزه صادراتی در سال 90و91(صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ، عراق ، ترکیه ، هند ، کانادا ، استرالیا و ... )



    گروه تولیدی صنعتی دلتا ماشین یزد )




    (
    • شرکت دلتا ماشین