مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱۳
ارديبهشت

🔴آبگیر لوله ای از خیال تا واقعیت 

همه مردم از دست قالیشویان ناراضی بودند به گونه ای که دیگر اعتمادشان به این قشر زحمتکش را از دست داده بودند .

چرا ؟! 

مگر چه اتفاقی افتاده بود ؟!

به یاد آوریم که تا ١٢ سال قبل تمامی فرشها با چروک و در پاره ای از مواقع نیز با پارگی از قالیشوییها خارج می شد و قالبشویان به جای قدردانی با تهدید و شکایت و در خواست غرامت همراه بودند .

از هر ١٠ فرش نصف آن با مشکل روبرو بود . مشکلات این صنف روز به روز بیشتر می شد تا جاییکه قالیشویان در مقابل فرشهای جدید با تراکم بالا تسلیم شدند و گاهی از قبول آنها برای شستشو شانه خالی می کردند.

به واقع این صنف روبه زوال و شکست حرکت می کرد .

کاملا درست هست اشکال در دستگاه آبگیر فرش بود . آبگیر فرش بصورت غیر استاندارد بکار گرفته می شد و فرشها بصورت تاشده در آبگیرهای دیگی که دراصل جهت آبگیری در صنعت قند ، نشاسته ، رنگ رزی و ... ساخته شده بود قرارداده می شد و تحت تأثیر نیروی گریز از مرکز ، فشرده و مچاله از آبگیر خارج می شد . 

در سال ٧٩ رسما طراحی آبگیر لوله ای فرش در شرکت دلتا ماشین یزد طراحی گردید و این آغاز نجات یک صنف بود . بله صنف قالیشویی از شکست به موفقیت راه صعودی خود را آغاز کرد .

قالیشویان دیگر نگران فرشهای تراکم بالا نبودند بلکه با غرور فرشها را بصورت با کیفیت و صاف تحویل مشتریان می دادند .

اعتبار قالیشویان افزایش یافت تا جایی که به معنای واقعی قالیشویی از حالا سنتی به صنعتی تبدیل شد .

قالیشویان جرأت پیدا کردند و درآمد آنها افزایش یافت . دلتاماشین یزد از اینکه توانست با پشتیبانی یک تیم فنی و مدیریتی قوی و با تکیه بر اعتماد قالیشویان محترم هرروز محصولات جدیدی را به بازار داخلی و جهانی عرضه کند به خود می بالد . 

اختراعات مختلف انجام شده توسط دلتا ماشین یزد در صنعت قالیشویی تنها در زمینه آبگیرهای لوله ای فرش نبود بلکه دستگاههای قالیشویی متفاوت نیز طراحی و ساخته شد و همگی مورد استقبال بازار داخل و خارج حتی تا کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گرفت .

متأسفانه آفت یک مخترع ، کپی کاران هستند که با سواستفاده و نگاه سودجویانه هم به مخترع ضربه می زنند و هم به صنعت قالیشویی .

یک قالیشویی وقتی از یک کپی کار ، دستگاه قالیشویی را تهیه می کند غافل از این هست که دستگاه اصلی که توسط دلتا ماشین طراحی شده است هم از نظر طراحی و هم از نظر بکارگیری قطعات و مونتاژ کاملا با نمونه های تقلبی متفاوت هست . بنابراین با خرید دستگاه قالیشویی از یک کلاهبردار عملا با برخورد به مشکلات فنی ضمن نبود پشتیبانی فنی لازم به جهت نداشتن علم و تخصص توسط سازنده متقلب ، قالیشویی متضرر می شود و پول خود را دور ریخته است . این جریان باعث می شود تا مخترع اصلی هم به دلیل از دست دادن اعتماد قالیشویی به آن دستگاه دچار مشکل گردد . چراکه قالیشویان با برخورد به نمونه های تقلبی و از دست دادن اعتماد نسبت به این دستگاهها ، به قول معروف مارگزیده می شوند و متأسفانه قالیشویان از دو جهت ضربه می خورند :

اول از دست دادن اعتماد نسبت به دستگاه نمونه اصلی و برخوردار نبودن از این نعمت 

و دوم دورریختن پول خود به دلیل فقط یک اشتباه یعنی نداشتن تحقیق و مطالعه دقیق بابت مخترع اصلی 

امید است تا قالیشویان محترم تنها با مطالعه و تحقیق درباره اصل و منشأ دستگاهها بتوانند با دراختیار داشتن امکانات بروز با آرامش و اطمینان از کارکرد صحیح ماشین آلات قالیشویی در صنعت قالیشویی به موفقیت دست یابند.

  • شرکت دلتا ماشین