مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۷
آذر

قالی شویی چیست؟

دستگاه قالیشویی اتوماتیک

اطلاعاتی مختصر جهت آگاهی دوستانی که قصد راه اندازی قالیشویی دارند. درآمد این شغل نسبت به خیلی از کارها بهتر است بدین ترتیب که هزینه های مصرف آب ، برق ، مواد شوینده و کارگری برای هر فرش ۱۲ متری در حدود ۶۰۰۰ تومان می باشد که ۵۰۰۰ تومان آن مربوط به هزینه های کارگری می باشد. وقیمت شستشوی یک فرش ۱۲ متری بستگی به این که در کدام شهر ایران بین ۱۸۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ تومان متفاوت می باشد. نکته اینجاست که مسئولیت این شغل هم بسیار بالاست چرا که فرش مردم امانت است پس اولا قالیشویان باید امانت دار باشند و دوم اینکه فرش مشتری را با تجهیزات قالیشویی جدید و مدرن شستشو وبا آبگیرلوله ای آبگیری کنند تا چروک ، مچاله و حتی پاره نشود.حداقل فضای مورد نیاز برای قالیشویی ۳۰۰ متر مربع می باشد هرچند که هر چه فضا بیشتر باشد فشردگی در موقع شلوغی کار کمتر خواهد بود. آب مورد نیاز برای شستشوی یک فرش ۱۲ متری حداقل  ۱۰۰ لیتر با دستگاه قالیشویی سیار و۵۰ لیتر با ماشین آلات اتوماتیک قالیشویی می باشد.آب را می توان بازیافت یا تصفیه کرد و مجددا استفاده کرد .برق مصرفی در سیستم نیمه اتوماتیک مجموعا ۱۰ آمپر خواهد بود ،بدین ترتیب که دستگاه قالیشویی سیار یا دستی که همان پولیشر ۲برس هست ۵ آمپر وخشک کن لوله ای فرش دلتا ماشین یزد حدود ۵ آمپر مصرف دارد. ولی درخط قالیشویی اتوماتیک ، دستگاه اتوماتیک قالی شویی ۳۲ آمپر مصرف دارد. در عوض با سرعت بالاتر و نیاز کمتر به کارگر وکیفیت بالا عملیات شستشوی فرش و قالی را به شکل زمان بندی شده انجام خواهد داد والبته در فضای کمتر معادل ۳/۵×۵/۵ متر مربع فرش وقالی وموکت شستشو خواهد شد.فضای مورد نیاز جهت دستگاه خشک کن فرش لوله ای دلتاماشین ۱×۵مترمربع می باشد.درصورت آویزان کردن فرش در گرمخانه که معمولا در شهرهای رطوبتی انجام می شود به فضایی معادل عرض ۴ متر و طول دلخواه با ارتفاع تقریبی ۲/۵ متر نیاز می باشد. در ادامه سیستم گرمخانه توضیح داده خواهد شد...


دستگاه قالیشویی  اتوماتیک

  

گردگیر دورانی  

  


خشک کن فرش (آبگیر لوله ای فرش)

 


پتو شور


  • شرکت دلتا ماشین
۲۶
آذر

خشک کن فرش و قالی
فروش دستگاه آبگیر لوله ای فرش وقالی – دستگاه قالیشویی
همانگونه که می دانید هدف از استفاده از آبگیرلوله ای آبگیری فرش با سرعت بالا والبته بدون چروک می باشد. فرشها پس از خروج از دستگاه خشک کن لوله ای قالی دلتا ماشین ۹۸٪ آبگیری می شود ولی هنوز خشک نیست جهت خشک کردن کامل فرش به آفتاب یا هوای گرم نیاز می باشد. مسلما با این درصد بالای آبگیری فرش در زمان بسیار کمی معادل نیم ساعت در آفتاب به صورت کامل خشک می گردد، ولی در گرمخانه زمان به دلیل وجود فضای بسته ودر نهایت ایجاد رطوبت به زمان طولانی تری نیاز خواهد داشت.

پتوشور
  • شرکت دلتا ماشین
۲۵
آذر

آموزش قالیشویی

دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی 

تجهیزات قالی شویی مورد نیاز یک دستگاه شستشوی فرش و قالی و یک آبگیر فرش می باشد. در مدل نیمه مکانیزه ابتدا فرشها را در محلی نظیر سکو به عرض ۴ و طول دلخواه پهن کرده پس از خیس کردن مواد شوینده فرش که اغلب از پودر رختشویی دستی می باشد به روی فرشها به اندازه تقریبی نصف پاکت ریخته و سپس دستگاه قالیشویی سیار یا در اصطلاح عامیانه دستگاه قالی شویی دستی را که بهترین آن پولیشر دوبرس می باشد به روی فرشها حرکت داده وعملیات شستشوی فرش را انجام می دهیم. بعد از آن آبکشی را توسط آب و پاروی تی شکل انجام می دهیم و پس از لوله کردن فرش ، آن را به روی دستگاه حمل فرش قل می دهیم. اگر سکو را هم سطح با دستگاه جابجا کننده نساخته باشیم مجبوریم تا فرش را با دستگاه بالابر فرش به بالا بیاوریم و به روی دستگاه جابجاکننده فرش قرار دهیم . مرحله بعدی هدایت فرش به داخل آبگیر لوله ای می باشد. آبگیر لوله ای درب دارمرغکی که اصولی ترین خشک کن فرش و قالی می باشد بدون صدا ، بدون لرزش و بسیار پر قدرت ،آبگیری فرش و قالی و موکت و... را در حد ۹۸ درصد در زمان ۲ دقیقه انجام می دهد. بعد از آن قالی را از دستگاه آبگیرلوله ای فرش ، خارج کرده و جهت خشک شدن فرش در آفتاب یا گرمخانه به محل برده می شود . آبگیرلوله ای دلتاماشین یزد به شکلی خاص طراحی شده تا علاوه بر اینکه زمان آبگیری قالی بسیار کم می باشد زمان خشک شدن فرش در آفتاب را به کمتر از ۳۰ دقیقه می رساند و این به دلیل سرعت بسیار بالای چرخش لوله آبگیر می باشد.

دستگاه آبگیرلوله ای فرش و قالی دلتا یزد

  • شرکت دلتا ماشین
۲۴
آذر



دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی


آبگیر لوله ای

یکی از اساسی ترین دستگاههای قالی شویی دستگاه آبگیر لوله ای هست .روش کار این دستگاه قالیشویی بدین ترتیب می باشد که فرش را پس از شستشو وآبکشی به داخل توری آبگیر وارد می کنیم و سپس توری با سرعت بالا به چرخش در می آید وبواسطه نیروی گریز از مرکز آب از فرش خارج می گردد.نکته مهم این است که هر چه سرعت چرخش بالاتر باشد قدرت آبگیری بیشتر خواهد شدو همچنین در زمان کمتری انجام می شود. خوب شاید برای فرشهای تراکم کم قدرت آبگیری خیلی مهم نباشد ولی در فرشهای تراکم بالا در صورتی که سرعت به اندازه کافی بالا نباشد فرش و قالی به خوبی آبگیری نخواهد شد و این یعنی زرد شدن فرش و ایجاد لکه های زردی و بوی بد . مهم این است که برای بالا بردن سرعت، محدودیت وجود دارد .شما زمانی می توانید یک اتوموبیل را با سرعت برانید که سازندگان آن در طراحی اصول مهندسی دینامیک وآیرودینامیک را به کار برده باشند به عنوان مثال شما هرگز نمی توانید از یک پراید توقع داشته باشید که بتواند همچون بنز یا... با سرعت بالا حرکت کند چرا؟! چون ساختار مکانیکی آن ، این اجازه را نمی دهد. علم و تجربه در طراحی چیزی نیست که یک شبه و باکپی کردن به دست بیاید. به همین دلیل طرفداران کیفیت سرعت و البته امنیت حاضر هستند تا پول بیشتری بپردازند ولی آسایش داشته باشند.متاسفانه افرادی سواستفاده گر بدون پشتوانه علمی یا تجربه با پول مردم و جان مردم وآبروی مردم بازی می کنند و چون امروز آبگیر لوله ای فرش و قالی یکی از نیازهای اساسی قالیشویی محسوب می شود ترکیبی از لوله و چند بلبرینگ را با نام دستگاه خشک کن لوله ای به افرادی که قصد راه اندازی قالیشویی را دارند با تبلیغات دروغین و انحراف اذهان عمومی می فروشند. دلتا ماشین یزد به عنوان اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای و دستگاههای اتوماتیک قالیشویی وظیفه خود می داند تا در جهت آگاهی قالیشویان محترم اعلام دارد که قبل از خرید از اینکه آیا سازندگان واقعی هستند آیا مشتریان از سازنده راضی بوده اند آیا سازنده سابقه کافی و علم وتجربه لازم  برای تولید آبگیر لوله ای را دارد و... را اطمینان حاصل کنند. قیمت آخرین فاکتور هست کیفیت ماندگار هست لطفا در انتخاب دقت کنید و تجهیزات قالیشویی خود را با دید باز و تحقیق فراوان انتخاب کنید مطمئن باشید که قیمت آبگیر لوله ای فرش و قیمت ماشین آلات شستشوی فرشدر دستگاههای مدرن و به روز قالی شویی  به دلایل گفته شده پایین تر خواهد بود چرا؟! چون فقط یکبار می خرید و استهلاک و هزینه های تعمیراتی، مصرف برق زیاد ، تعداد کارگر بیشتر ، از دست دادن زمان به دلیل خرابی ، نارضایتی مشتری و از دست دادن بازار...همه جای خود را به آرامش میدهند.


فروش دستگاه آبگیر لوله ای فرش وقالی – دستگاه قالیشویی

  • شرکت دلتا ماشین
۰۸
آذر

آبگیر لوله ای فرش و قالی 

علت اصلی آسیب فرش در قالیشویی استفاده از آبگیر دیگی یا سنتی می باشد با استفاده از آبگیرلوله ای فرش صاف و بدون چروک آماده ی تحویل می باشد.


دستگاه آبگیرلوله ای فرش و قالی دلتا یزدفروش دستگاه آبگیر لوله ای فرش وقالی – دستگاه قالیشویی

  • شرکت دلتا ماشین