مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱۹
آبان

دستگاه قالیشویی



دستگاههای قالیشویی به دو گروه اساسی دستگاه شستشوی فرش و دستگاه خشک کن فرش تقسیم میشوند .دستگاه شستشوی فرش به دستگاه های اتوماتیک قالیشویی و دستگاه قالی شور دستی یا سیار تقسیم می شوند و دستگاه خشک کن فرش و قالی به خشک کن لوله ای فرش و قالی و خشک کن دیگی یا سنتی تقسیم میگردند . خشک کن لوله ای خود به آبگیر لوله ای درب دار و آبگیر لوله ای بدون درب تقسیم میشود.
گروه تولیدی صنعتی دلتا ماشین ، ماشین آلات قالیشویی اتوماتیک خود را که صرفاً عملیات شستشو و آبکشی را انجام می دهد در2 مدل ( میزی DMG2011 و DMG2014 ) و مدل های ریلی E80 طراحی کرده است . قیمت دستگاه های قالیشویی این شرکت نسبت به رقبای خارجی پایین تر و از نظر کیفیت بسیار بالاتر می باشد .

فروش ماشین آلات قالیشویی دلتا ماشین یزد بر اساس سود دو جانبه ی مشتری و فروشنده تعیین شده است بدین ترتیب که پیشنهاد معقولی را به مشتری خواهیم داد تا با صرفه جویی اقتصادی از تجهیزات قالیشویی مدرن و به روز بهره مند شوند .خشک کن لوله ای دلتا ماشین یزد در مدل ها و طول های مختلف طراحی گردیده است.

همانگونه که قالیشویان محترم مطلع می باشند اولین طراح آبگیر لوله ای در سال 1377 توسط شرکت دلتا ماشین یزد انجام گردید و تلاش بر بالا بردن سطح کیفی باعث گردید تا هر سال مدل جدیدی وارد بازار گرد و رضایت مشتریان که هدف اول هر تولید کننده ی موفق می باشد جلب گردد.

           دستگاه قالیشویی اتوماتیک DMG2011                              دستگاه قالیشویی اتوماتیک DMG2014                        
        دستگاه اتوماتیک قالیشویی  DMG2011                دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی

                                                                  دستگاه قالیشویی اتوماتیک ریلی E80

دستگاه قالیشویی ریلی E80                                         

                 آبگیر لوله ای درب دار                                       آبگیر لوله ای بدون درب                               

                                                                              
                                                         خشک کن دیگی

                                       

  • شرکت دلتا ماشین
۰۷
آبان

         لیست قالیشویان معتبر 


       لیست قالیشویان معتبر و مجاز ( تهران ،شیراز ، اصفهان ، اردبیل ، تبریز ، یزد،سنندج ،بوشهر ،کرمان، کرمانشاه ، مشهد ، ساوه ،  قم ، اهواز ، آبادان ،بندر عباس ، قشم ، و تمام شهر های  ایران را از ما بخواهید .     با یک ایمیل لیست قالیشویان معتبری که دارای دستگاه های قالیشویی اتوماتیک  و یا خشک کن لوله ای ضد چروک فرش و قالی هستند و از مواد شوینده ی استانداردجهت تمیز کردن فرش استفاده می کنند را  در  اختیار شما قرار خواهیم داد . این قالیشویان از دستگاه های شستوشوی فرش و قالی اتوماتیک دلتا ماشین یزدو دستگاههای آبگیر لوله ای فرش دلتا ماشین یزد استفاده می کنند و فرش را صاف و بدون چروک به شما تحویل میدهند. 

دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی
  • شرکت دلتا ماشین
۰۳
آبان

  در سال 1377 گروه تولیدی دلتا ماشین یزد با هدف آسایش قالیشویان و جلوگیری از چروک فرش و قالی در هنگام آبگیری برای اولین بار با ابتکار و خلاقیت تیم فنی آبگیرلوله ای را اختراع کرد .و پس از آزمون و خطا محصول را به  بازار عرضه کرد . بدیهی است که در این راستا به دلیل اینکه این محصول هیچ نمونه مشابهی حتی خارجی نداشت مشکلاتی وجود داشت که به مرور تغییراتی را روی آبگیر لوله ای داشتیم تا امروز که ادعا می کنیم کاملترین ، پرسرعت ترین با دوام ترین ، پر قدرترین ، کم مصرف ترین و بی صدا ترین آبگیر لوله ای فرش را در سطح جهانی تولید می کنیم. لازم است توضیح دهیم که مدلها و طرح های مختلفی ساخته شدند که به دو دسته آبگیر لوله ای درب دار و آبگیر لوله ای بدون درب نام گذاریم کردیم. به دلایل زیاد از قبیل صدای بسیار  زیاد و خطر خرابی بلبرینگ سایز بزرگ که در ذات این بلبرینگها نهفته است و عدم ایمینی به دلایل باز بودن دهانه لوله و احتمال بیرون آمدن فرش آنهم به دلیل خطا و عدم دقت کارگر در هنگام لوله کردن فرش تا جاسازی داخل لوله و همچنین کوچکتر بودن دهانه لوله نسبت به مدلهای درب دار که خود باعث کمتر شدن            قدرت آبگیری می شود و ... باعث شد تا عملاً آبگیر لوله ای بدون درب از خط تولید خارج گردددرست است که جداول  skf سرعت خاصی را برای بلبرینگ سایز بزرگ تعریف می کنند ولی اولا در ایران تنها بلبرینگ سایز بزرگ ساخت بلوک شرق یافت می شوند که آنهم عملاً % 50 سرعتSKFرا تحمل می کنند که این سرعت برای آبگیری فرش مناسب نمی باشد ، و دوم اینکه اصولا بلبرینگ های سایز بزرگ قدرتی و پر سرو و صدا هستند تا سرعتی . البته ناگفته نماند که در مدل درب دار مشکلات زیادی از قبیل سایش و لرزش وجود داشت که در مدلهای جدید علاوه بر رفع این عیب ها دستگاه آبگیر لوله ای فرش دلتا با بالاترین سرعت ممکن و بدون هیچ گونه صدا قادر به آبگیری %98 در زمان 2 دقیقه می باشد .عمر بالای 10 سال و تعویض بسیار ساده قطعات در کمتر از 30 دقیقه توسط هر شخص غیر فنی در هر کجا یکی دیگر از مزایای این سبک آبگیر لوله ای فرش می باشد. افتخار ما این است که تنها با 5/5 اسب قدرت و با مصرف 4A به دلیل طراحی  تنهاو اجرای صحیح با بالاترین سرعت آبگیری را انجام می دهیم ،متأسفانه عده ای از سو استفاده گر بدون داشتن اطلاعات فنی و علمی و تاسف بالاتر اینکه بعضی از مشتریان ما اقدام  به  کپی یا اعمال تغیراتی در دستگاه ها کرده اند که با عملکرد اشتباه و محصول خراب و پر از عیب مصرف کننده را دچار بی اعتمادی می کنند.امیدواریم با نظارت صحیح مسئولان ،مصرف کنندگان بتواند انتخاب صحیح خود را داشته باشند

 

 

 دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی

  • شرکت دلتا ماشین