مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

قالیشویی های معتبر

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ

قالیشویی های معتبر

دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی

کلمه ی اعتبار برای یک قالیشویی یعنی تحویل فرش به صورت تمیز ، صاف ، سالم ، و البته در زمان کوتاه .

بسیاری از قالیشویان متاسفانه با روشهای نا مناسب و یا با مواد نا مناسب فرشها را شست و شو می دهند ، و البته بدتر از این با آبگیرها یا خشک کن های نامناسب فرش را آبگیری می کنند ( آبگیر های دیگی فرش را مچاله و چروک و حتی در بسیاری از موارد پاره می کند .) ، از نظر کارشناسان ، قالیشویی هایی که با دستگاههای پیشرفته قالیشویی   به عنوان مثال دستگاه شستوشوی فرش پولیشر 2 برس یا دستگاههای اتوماتیک قالیشویی یا حتی بهتر از آن دستگاههای تمام اتوماتیک قالیشوئی فرش ، موکت و قالی را شست و شو می دهند و یا با دستگاه های آبگیر لوله ای یا خشک کن لوله ای ضد چروک فرش  را آبگیری می کنند ، قالیشویان معنبر محسوب می شوند .

مواد شوینده  را از قالیشوییان  سوأل کنید ؟ اگر از سود استفاده می کنند !!! تأکید کنید تا سود را با آب  زیاد از فرش خارج کنند چون باعث خرابی فرش و البته ضایعات انسانی نظیر حساسیت پوستی و سرطان و ... خواهد شد . قبل از تحویل فرش به قالیشویان از اعتبار آنها یعنی دستگاه های مدرن قالیشویی و همچنین آبگیر های لوله ای فرش و قالی ، خاطر جمع شوید .


نظرات  (۱)

از مطلب مفید و کاربردی که زدید تشکر!اطلاعاتمون بیشتر شد.
http://www.hegzaco.com
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی