مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

در سال ١٣٧٧ گروه تولیدی صنعتى دلتا ماشین یزد با عنوان تخصصی تولیدکننده ماشین آلات قالیشویى با بهره گیری از کادر فنى خلاق و مجرب توانست اولین اختراع خود با نام دستگاه آبگیر لوله اى را به عرصه صنعت نوپاى قالیشویى بیاورد و در عمل به موفق ترین طرح موردنیاز قالیشویان تبدیل شد. فروش دستگاه آبگیر لوله اى به دلیل درخواست بیش از حد قالیشویان روز به روز افزایش یافت و حمایت قالیشویان معتبر کشور از دلتاماشین یزد باعث  دلگرمی تیم فنى شد و البته موجب شد تا در هر سال با چند تغییر در راستاى بهبود کیفی این محصول ،یعنی دستگاه خشک کن لوله ای فرش و قالى حتی راهى براى صادرات موفق  به کشورهای نظیر عراق ، عمان ،هند، افغانستان ، سوئد ، استرالیا ، آلمان و آمریکا ، پیدا کند.

بعد از اختراع آبگیر لوله اى  دلتا ماشین به طراحى دستگاه آبگیر٤ لوله فرش و قالى پرداخت که به دلایل فنى بعد از چند سال تولید به کل از خط تولید خارج نمود. اختراع بعدى مکمل دستگاه خشک کن فرش لوله اى بود . درواقع جاى خالى دستگاه شستشوى اتوماتیک فرش و قالى آنهم با کیفیت شستشوى بالا و سرعت عمل بالا بدون نیاز به کارگر زیاد کاملا محسوس بود و این نیاز را نیز دلتاماشین یزد با اتکا به تجربه و دانش فنى کادر خلاق خود و صدالبته به کارگیری نظرات و پیشنهادات قالیشویان محترم با اختراع دستگاه قالیشویى اتوماتیک ریلى برس دیسکى دلتاماشین برآورده کرد.

پرواضح هست که دستگاه ٢ برس تا n برس همه از مشتقات این اختراع محسوب می شود . چون موضوع بحث دستگاه قالیشویى اتوماتیک هست از این پس سعى خواهیم کرد تا فقط در مورد این ماشین پیشرفته قالیشویى و مشخصات ظاهرى و فنى آن صحبت کنیم .

این دستگاه اتومات قالى شویى مدرن در اداره ثبت اختراعات ایران به شماره ٤٨٣٤١ در سال ٨٧ به ثبت رسیده و البته با تغییرات روبه جلو درجهت به روزرسانى انجام شده است . اگر اغراق نکنیم این دستگاه قالیشویى از مدرن ترین ماشین آلات قالیشویى دنیا در سالهاى اخیر به شمارآمده است .

مجموعه دلتا ماشین یزد از سال ٧٧ تا کنون بیش از ١٠ طرح  دستگاههاى قالیشویى اعم از خشک کن فرش ، آبگیر فرش و ماشین آلات شستشوى فرش را در سازمان ثبت اختراعات به ثبت رسانده است .

چرا دستگاه اتوماتیک قالى شویى دلتاماشین یزد درمدل ریلى توانست جایی براى خود نزد قالیشویان محترم بازکند و درد و مشکلات قالیشویی را درمان کند

پاسخ در چندجمله نهفته هست.١-سرعت و کیفیت بالای شستشو درزمانى کمتر از ١/٥ دقیقه

٢-استهلاک پایین این دستگاه قالیشور 

٣-کارگیر زیاد دستگاه ( حتی شستشوى فرشهایی با عرض ٤ متر )

٤-مصرف مواد شوینده بسیارکم

٥-لکه برى فوق العاده و ریشه شویی عالى

٦- این دستگاه قالى شویى اتوماتیک به سیستم آبپاش و مواد پاش اتوماتیک مجهز می باشد 

٧- ماشین قالى شویی اتوماتیک ریلى دلتاماشین یزد با حمایت ١٣ برس و کنترل تنظیم ارتفاع برسهاى شستشو و همگی بصورت فرمان اتوماتیک و دستى بصورت HMI صورت می پذیرد.

🔴مقایسه بین دستگاههاى قالیشویی اتوماتیک 

اگر بخواهیم مقایسه صحیحى داشته باشیم ابتدا اولویت را بر کیفیت بنا می گذاریم.کیفیت شستشوى دستگاه قالیشویی اتومات ریلی ١٣ برس دلتاماشین یزد در زمان مشخص به مراتب از کیفیت شستشوى دستگاه اتوماتیک قالیشویى میزی بالاتر هست چرا که در مدل دستگاه قالیشویی اتوماتیک میزی فرش مثل کاغذ در دستگاه پرینتر به داخل کشیده می شود و در طی مسیر ، هر خط از فرش همزمان خیس و مواد شوینده تزریق می شود . و برسها عمل شستشوى فرش را انجام می دهد بعبارتی هیچ فرصتی براى واکنش شیمیایی و حتی خیس شدن عمقی فرش پیدا نمی شود.این درحالی است که در دستگاههای قالیشوراتوماتیک ریلى ١٣ برس دلتا ماشین همزمان تعدادی فرش شستشو می گردد و این همزمانی باعث می گردد تا زمان کافی برای نفوذ آب و مواد به فرش و انجام واکنش شیمیایی مناسب وجود داشته باشد .

ضمنا قیمت دستگاههاى اتوماتیک قالیشویی ریلى بسیار مناسب تر از قیمت دستگاههاى قالیشویی میزی اتوماتیک می باشد و همه این دلایل باعث شده تا فروش ماشین آلات قالیشویى اتوماتیک ریلى از فروش دستگاههاى اتومات قالى شویى پیشی بگیرد.به قالیشویان محترم پیشنهاد می گردد در هنگام خرید تجهیزات قالیشویى هیچ زمان به تنها نوشته ها و گفته هاى سازنده تجهیزات قالیشویی بسنده نکنند و تحقیق چشمى و لمسی از نزدیک را در اولویت برنامه تحقیق خود قرار دهند

در پایان در صورت تمایل جهت خرید ماشین آلات قالیشویى اعم از خرید دستگاه قالیشویى ساده و یا خرید دستگاههاى قالیشویی اتوماتیک با ما تماس بگیرید تا استفاده کنندگان تجهیزات قالیشویی دلتاماشین یزد را به شما معرفى کنیم تا بتوانید نظرسنجى و تحقیق بفرمایید .



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی