مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

بهترین را از اولین بخواهید، اولین طراح و سازنده آبگیرهای لوله ای ضد چروک فرش در مدلهای مختلف و تجهیزات مدرن قالیشویی، برنده جایزه صادراتی سال 90 و91 تلفن: 09131518766؛ 03535275911شرکت دلتا ماشین یزد (ماشین سازی یگانه فرد)

مدرن ترین و بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی

گروه تولید ، صنعتی دلتا ماشین یزد در سال 1377 در مساحتی معادل 10000 مترمربع واقع درشهرک صنعتی ولیعصر زارچ یزد با هدف تولید ماشین آلات مدرن ومکانیزه قالیشویی ( شستشوی فرش ) شروع به کارکرده است. این گروه تولیدی وصنعتی ، تنها تولید کننده بزرگ انواع ماشین آلات مدرن قالیشویی تمام اتوماتیک که با این عناوین هم شناخته می شود ( دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی اتوماتیک فرش ، دستگاه فرش شویی اتوماتیک در بین قالیشویی ها شناخته میشود . و همچنین اولین طراح دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش در ایران می باشد که با این عناوین هم در بین قالیشویی های عزیزشناخته میشود. ( دستگاه آبگیر لوله ای قالی و فرش ، آبگیر لوله ای فرش وقالی ، آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر فرش ، دستگاه آبگیر قالی ، دستگاه خشک کن فرش و قالی ، ماشین خشک کن فرش وقالی ، دستگاه آبگیرلوله ای ضد چروک فرش وقالی ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار شناخته میشود . وهمچنین ساخت انواع دستگاه پتوشویی تمام اتوماتیک ( ماشین پتوشویی )این گروه با تجربه 15 ساله خود، مفتخراست که با تجهیز 600 قالیشویی مدرن در ایران توانسته است، گام موثری در پیشرفت در صنعت قالیشویی مدرن داشته باشد . کلیه محصولات این گروه دارای گواهی ثبت اختراع میباشند . برنده جایزه صادراتی در سال 90و91 ( صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس ،عراق ، ترکیه ،هند،کانادا،استرالیا و... ( این مجموعه به همت کادر فنی مجرب وآشنا به علم روز و مدیریت نوین با شعارکیفیت برتر و نوآوری سعی در ارائه محصولات جدید و پیشرفته ای داشته و با طراحی ماشین آلات مدرن و مکانیزه باری از دوش قشر زحمتکش و مسئول قالیشویی برداشته و در راستای مکانیزه کردن خطوط شستشوی فرش پارامترهای کیفیت و سرعت عمل را افزایش دهد و از هزینه ها و انرژی ، مواد شستشو و هزینه های کارگری بکاهد. 90% محصولات این شرکت حاصل ابتکار، اختراع ونوآوری تیم فنی شرکت بوده وتمامی آنها به ثبت رسیده است .

نام شرکت یا موسسه :
کشور :ایران
استان :یزد
شهر :زارچ
محله :شهرک صنعتی ولیعصر زارچ
ایمیل :info@deltamachine.ir
تلفن 1 :03535275911
موبایل :09131518766
فکس :03535275911

خرید ماشین آلات قالیشویى

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ

🔴🔵انتخاب ماشین آلات قالیشویى


اگر بخواهیم با یک بودجه محدود روی یک سرمایه گذاری فکر کنیم بهتر است ابتدا با ابعاد فنی شغل مورد نظر آشنا بشویم .

بطورکلی یک کشاورز زمانی می تواند در مورد ماشین آلات کشاورزی با آن تنوع بالا انتخاب صحیحی داشته باشد و یا اظهارنظر کند که خود به کشاورزى اشراف داشته باشد و این شغل را به معناى واقعى لمس کرده باشد .

در نظر بگیرید که شما یک خریدار ماشین آلات کشاورزی باشید و هیچ درمورد کشاورزى ، کاشت و برداشت و .. ندانید واضح است که سوال شما از فروشنده بابت قیمت ماشین آلات کاملا اشتباه هست چرا که از کجا باید فروشنده بداند که خریدار برای چه حجم محصول ، چه نوع محصول ، چه مساحت زمین و یا .. قصد سرمایه گذاری دارد و از آن گذشته از کجا معلوم که فروشنده به جهت مقاصد شخصی خود پیشنهاد اشتباهی را عنوان نکند

داستان انتخاب و خرید تجهیزات قالیشویى هم همین هست .

اگر شما بتوانید با این شغل آشنایى داشته باشید و دست کم با ماشین آلات قالیشویى بطورمستقیم کار کنید آنموقع بهتر می توانید در مورد کیفیت و سرعت عمل و مصرف آب و برق و تعداد کارگر مورد نیاز و ... برآورد صحیح داشته باشید .

تنها لیست قیمت ماشین آلات قالى شویى به شما کمک خواهد کرد.

دلتا ماشین یزد صرفا جهت آشنایى دوستانی که قصد ورود به این صنعت خدماتى بواقع پولساز را دارند پیشنهاد می کند تا در صورت تمایل از کمپ آموزشی دلتا ماشین یزد بازدید بعمل آورند.

دلتا ماشین یزد در مساحتى به ابعاد ده هزار مترمربع با ٤ سوله ٧٠٠ مترى فقط و فقط بصورت تخصصی به تولید دستگاههاى قالیشویى ساده و تولید دستگاههاى اتوماتیک قالیشویى و همچنین تولید آبگیرلوله اى مشغول هست .

تمامى محصولات این شرکت حاصل اختراعات و نوآوریهاى تیم فنی و باتجربه شرکت بوده و تمامی قالیشویان به این موضوع واقف هستند که همیشه اولین طرحها از این مجموعه به بازار عرضه شده است .

این بار دلتا ماشین همزمان با افزایش تولید و خدمات خود و همچنین طراحى چند دستگاه مدرن قالیشویى جدید  از اتاق تحقیق و توسعه شرکت ، به اقدامی مبتکرانه و تأثیرگذار درجهت منافع سرمایه گذاران در این صنعت دست زده است .

دیده شده است که دوستانى قصد سرمایه گذارى در زمینه قالیشویى را دارند ولی زمانى که سراغ همکاران خود در شهر خود می روند متأسفانه با انحراف مسیر از طرف رقبا روبرو مى شوند و یا اطلاعات غلط و گمراه کننده اى را دریافت می کنند که ممکن است سرنوشت یک سرمایه گذار را براى همیشه تحت تأثیر خود قراردهد.

این نیاز به شدت احساس شد که باید امکانی را براى تحقیق و بررسی یک سرمایه گذار بصورت امن و سالم بوجود آورد تا در تصمیم گیری خود دچار اشتباه نشود.

اینترنت و گروهها و .. همه و همه تنها تبلیغاتى خام و یک جانبه هستند و اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم ، این فضاها فقط در جهت منافع تولید کنندگان نهادینه شده است و نه سرمایه گذاران.

متأسفانه امروز ، شبکه هاى اجتماعی به طرز وحشتناک و هدف گذاری شده در جهت منافع شخصی و سواستفاده آماده شده  است . بعنوان مثال اشخاصی گروههایى را تأسیس می کنند و افرادی را بصورت ناشناس و یا شناس وارد گروه می کنند و با برنامه ریزی قبلى در هنگام یک بحث به شخص یا اشخاصی حمله حیثیتى می کنند و یا از یک شخص خاص که عموما از خود یا اطرافیان تأسیس کننده گروه ( بصورت نامحسوس ) هست حمایت دروغین و جعلى می کنند و حتى فیلمها و تصاویر و رضایت نامه ها و ... را جعل می کنند و در جهت منافع آن شخص انتشار می دهند

افرادی که حتى مجوز ساخت یا حتى شناختى سطحی هم از ماشین آلات قالیشویى ندارند صرف فرضا  با یک تعمیر یا باز وبسته کردن ٤ تا پیچ موتور یک دستگاه ، توهم ساخت و ساز به سرشان می زند

همه این مسائل باعث می شود تا یک سرمایه گذار دچار خطا شده و در سرمایه گذاری شکست بخورد و سرمایه خود را بدور بریزد چراکه انتخاب و خرید دستگاههاى قالیشویى معیوب و غیراستاندارد مهمترین عامل بازدارنده توسعه یک قالیشویى می باشد . چطور شما می توانید وقتى به کارکرد اتوموبیل خود اطمینان ندارید پاى در جاده بگذارید و طی سفر کنید .

این داستان براى قالیشویان عزیز نیز حکم می کند . متأسفانه دیده شده است که بعد از ٦ ماه کار با یک دستگاه ، قالیشور دچار ضرر و زیان حیثیتى و مادى شده و حتى قالیشویى خود را بسته است .

و یا مشتریانى داشتیم که وقتى پیش ما آمدند یک تجربه سخت و جبران ناپذیری را به همراه خود داشتند و اذعان داشتند که اى کاش به فلان شخص اعتماد نمى کردند و فریب قیمت و شرایط فروش و ... را خورده اند .

با خرید مجدد ماشین آلات براى این دسته از قالیشویان درست است که راه جدید باز خواهد شد ولى اعتبار و پول از دست رفته شان دیگر بازگشتى نخواهد داشت .

دلتا ماشین یزد با توجه به مسائل گفته شده در بالا و رفع آن ، رسالتى را بردوش خود احساس کرد .

ایجاد کمپ آزمایشی و تحقیقی در فضاى کارخانه مجهز به مهمانسرا و رستوران جهت بررسی و لمس انواع وسایل قالیشویى اعم از دستگاههاى اتوماتیک قالیشویى و یا دستگاه قالیشور دستى بدون هزینه و بدون هیچ تعهد 

خرید از مبانى اصول مشترى مدارى

شرکت دلتا ماشین بوده و مفتخر است تا از میهمانان خود به تعداد روزهاى مورد نیاز جهت بررسی و تحقیق ، پذیرایى بعمل بیاورد تا دوستان بدون شتاب ، خودشان به اصول قالیشویى آشنا شده و بدون هراس و دلهره در مکانى گرم و صمیمى آموزش شستشوى فرش ، لکه برى، کار با دستگاههاى قالیشویى و مواد شوینده را تجربه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی